سلام

 

سو تفاهمی که در ارتباط با آی دی Mdei2000 پیش آمده بود برطرف شد و این آی دی متعلق به آقای احتشامی نیست از کسانی که خدایی ناکرده نسبت به ایشان نظر منفی پیدا کردند خواهش میکنم همچون من از ایشان عذرخواهی کنند.

 

 

پی نوشت مهم: 

از آقا یا خانمی که با نام شوکت محترمانه نقدی بر اینجانب داشتند سپاسگزارم.

قطعا تذکرشان در کامنت که در کمال احترام مطرح شد در حذف محتوای وبلاگ موثر بود.

شیوه برخورد آن بزرگوار هم درسی ست برای بنده و هم درسی برای کسانی که توانایی آن را ندارند که برخورد انتقاد آمیز را با احترام ملازم کنند.

 

بدرود

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرمی شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 23:04

دم شما گرم. نه گمانم که با یه معذرت خواهی درست بشه بزرگوار .

رضا یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 05:16

البته تجربه نشون داده امثال شما توجه چندانی به نظر دیگران ندارن با این حال اگه نظر من رو بخواید شما آدم بسیار هوچی، بی آبرو و لوده ای هستید. برنامه ی نمایش های بعدی رو از همین جا پیگیری کنیم؟

نماز صبحتان قبول

خاکستر یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 11:43

؟

یه شهروند درجه دو یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 13:09 http://www.zaeefe.parsiblog.com

پسرم ما که از اولشم حرف شما رو جدی نگرفتیم ولی سعی کن اول از صحت و سقم مطالب اطلاعات کامل و کافی کسب کنی بعد کله پاچه ی ملت رو بار بذاری
فکر می کنم سنت خیلی بیشتر از این باشه و دیگه موقع دادن اینگونه تذکرات پیش پا افتاده و سطحی برات دیر باشه
ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه اس
اگه می بینی یه کم تند گفتم به این خاطره که تو همه جا رو پر کردسی که این ادم ُ اقای احتشامی ال و بله و خودتو بیخود و بی جهت مدیون ایشون کردی . حالا از کجا بتونی و اصلا وقت کنی بری و ازش حلالیت بطلبی و دیگران رو نسبت به اشتباهت توجیه کنی خدا می دونه
من که خدا رو شکر نه تو رو می شناسم نه این اقای احتشامی رو
ولی کلا از نظر اخلاقی درست نبود..حتی اگر واقعیت داشت.
می خواستم نظرم رو خصوصی بفرستم ولی گویا سیستم بلاگ اسکای امکان ارسال نظر به صورت خصوصی رو نداره
شاد باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد